For å se priser, må du registere deg
Er ikke klagen din oppført? Vennligst kontakt vår kundeservice
Bosch Motronic ML4 og Bosch ML4.1 ECU har følgende problemer:
ACTRONICS reparerer, overhaler og restaurerer Motronic ML4 eller Motronic ML4.1 og mange andre elektroniske bildeler. En korrekt diagnose av defekten er avgjørende for en vellykket overhaling. ACTRONICS har et spesifikt testoppsett for hver ECU, slik at vi kan stille riktig diagnose, sjekke alle funksjoner og utføre en siste test. På denne måten er suksessraten hos ACTRONICS ekstremt høy.
Har du et problem med Motronic ML4 eller Motronic ML4.1? Du kan raskt og enkelt sette i gang en renoveringsforespørsel via vår nettside. Med en reparasjon fra ACTRONICS er det ikke nødvendig med nye deler. Dette gjør vår renovering til en billig og bærekraftig reparasjonsløsning.
Bilfirmaer kan enkelt sende inn en overhalingsordre for Bosch ML4 eller Bosch ML4.1 via nettstedet vårt. Logg på eller opprett en konto og rapporter renoveringsforespørselen. Vår raske overhalingstjeneste sørger for at den overhalte delen er tilbake på verkstedet ditt innen få dager etter at vi har mottatt den. Vennligst merk: ACTRONICS jobber utelukkende med bilverksteder og merkeforhandlere. Har du spørsmål? Vennligst kontakt oss via vårt kontaktskjema; våre produktspesialister hjelper deg gjerne!
Start ordren
0 261 200 103
0 261 200 104
0 261 200 105
0 261 200 108
0 261 200 109
0 261 200 115
0 261 200 117
0 261 200 119
0 261 200 124
0 261 200 130
0 261 200 134
164 10 11 042 00
60507829
815664
90264968
90280357
90284137
ACTRONICS samarbeider utelukkende med bilfirmaer, merkeforhandlere og spesialister. Du trenger en ACTRONICS-konto for å legge inn en bestilling. Kundeservicen vår vil vurdere om kontoen din vil bli godkjent basert på informasjonen du oppgir.
Velg kjøretøyet ditt øverst på denne siden, og velg delenummeret du kan lese på delen. Klarer du ikke å lese OE-nummeret? Velg deretter alternativet «OE-nummeret er ikke i listen» på denne siden. Finner du ikke delen? Be deretter om et tilbud.
Når du sender inn en revisjonsordre, ber vi om mer informasjon om diagnosen din, for eksempel observasjoner og/eller en feilkode. Dette vil hjelpe oss med å gjennomføre revisjonen. Etter dette velger du frakt- og betalingspreferanser og starter bestillingen.
Sørg for at delen er forsvarlig pakket slik at den ikke blir skadet under transport. Har du valgt vår hentetjeneste? Vi sørger da for at delen blir hentet hos deg. Dette skjer ofte i løpet av få timer på virkedager (mellom kl. 08.00 og 18.00). Har du valgt å sende selv? Ta deretter pakken med til et pakkeutleveringssted i nærheten av deg. I begge tilfeller vil du motta instruksjoner fra kundeservicen vår.
Vi tester og inspiserer delen din så snart den ankommer oss. Så starter vi revisjonen. Noen ganger viser testen vår noe annet enn den diagnostiske informasjonen. I så fall vil vi kontakte deg og dele våre funn og diagnose. Vi tar kun betalt for testing og ingen revisjonskostnader.
Våre spesialister vil overhale delen din. Du vil motta oppdateringer slik at du alltid er oppdatert på statusen på oppgaven din. Når delen din består den siste testen vår, sender vi den til deg. Om nødvendig tilbyr vi ytterligere verkstedinstruksjoner og tips.
© 2025 ACTRONICS AS. All Rights Reserved.