Hvis du har produsert en del hos oss på nytt, har du to alternativer for å motta delen. Du kan velge å hente din omproduserte del på Colchester-kontoret, eller vi sender din del til adressen din. Med det siste alternativet sender vi pakken med leveringstjenesten vår.
Du må logge inn for å se status på ordrene dine. Når du klikker på ‘Min konto’ og går til omproduserende bestillinger. Vi sender også automatisk en e-post når pakken er registrert hos oss for sending.
Vi sender våre pakker med UPS. Hvis du foretrekker å hente pakken din, kan du indikere den under bestillingsprosessen.
ACtronics tilbyr en hentetjeneste for å hente pakken din på arbeidsplassen. Med denne hentetjenesten trenger du ikke å levere pakken på et pakkepunkt eller på et postkontor, pakken hentes av vår transportpartner. UPS i verkstedet ditt. Hvis du ønsker å bruke denne tjenesten, kan du ringe vårt kundeserviceteam etter å ha fylt ut bestillingsskjemaet for omprodusering.
Du finner mer informasjon om hentetjenesten her.
UPS-etiketten din blir sendt på e-post fra vårt kundeserviceteam, bare skriv den ut og fest den på utsiden av esken. Sjekk også spam-boksen for å motta den, da det ofte hender at denne e-posten slutter der.
ACtronics AS
Smalvollveien 30 B
0667 Oslo
Norge
Denne adressen kan også finnes på skjemaet for omprodusering.
Fraktkostnader for Storbritannia er kr 260,00 unntatt TCU-er. Hvis flere stykker blir sendt samtidig, kan prisen variere avhengig av vekten.
Transportskader er veldig irriterende, forsinker omproduseringsprosessen og kan medføre ekstra kostnader. Forsikre deg derfor om at rammen som delen er sendt i er stor nok. Delen må ikke berøre boksens sidevegger for å unngå skader under transport. Det er viktig at de tomme plassene i boksen fylles ordentlig med bobleinnpakning, luftputer eller annet fyllmateriale. Dette forhindrer at delen av boksen beveger seg eller vipper under transport. Ikke glem å ta med de påkrevde delene og bestillingsskjemaet for omprodusering med pakken!
DSG-girkasser er sensitive deler som lett blir skadet under transport. Derfor har ACtronics utviklet spesielle DSG transportbokser. Har du en defekt DSG girkasse som du vil at ACtronics skal sjekke? Ta deretter kontakt med vårt kundeserviceteam på 21 08 16 82 eller info@actronics.no. De vil gi deg en transportboks slik at delen kommer trygt og uten skade, og til slutt den la oss komme tilbake.
Hvis du ennå ikke har mottatt pakken din, kan det hende vi har sendt deg en melding der du ber om ytterligere informasjon eller tilleggskomponenter for å stille en riktig diagnose. Status for bestillingen din finner du i ‘Min konto’ på vår hjemmeside. Hvis du ikke kan løse det, eller burde pakken allerede blitt levert, og dette har ikke skjedd ennå? Kontakt deretter vårt kundeserviceteam.
Du må opprette en konto på nettstedet vårt, som vil bli godkjent av vår kundeserviceavdeling. Du kan deretter legge inn et bestillingsskjema (ROF) på nettstedet. Etter å ha mottatt ordrebekreftelsen, kan du sende oss komponenten. Når vi har mottatt komponenten, vil den umiddelbart gå til omproduseringsprosessen.
ACtronics er et B2B-selskap (business-to-business) og jobber derfor utelukkende for verksteder og bilforhandlere. Det betyr imidlertid ikke at vi ikke ønsker å hjelpe enkeltpersoner, slik at du kan bruke det beste og billigste alternativet som tilbys av ACtronics. Du må imidlertid sende denne forespørselen gjennom din bilforhandler eller forhandler, eller kontakte vår kundeservice. De kan gi deg kontakt med en bilforhandler i ditt område som bruker ACtronics-opplevelsen.
Vi kan levere visse lagerprodukter. Kontakt vår kundeservice for mer detaljert informasjon. De kan alltid informere deg om ønsket komponent er tilgjengelig på lager.
Hver komponent har et OE-nummer. Du kan finne dette hvite etikettnummeret på produktet ditt, eller i noen tilfeller har det blitt laserplassert på produktet. OE-nummeret kan ikke alltid leses utenfra bilen. I mange tilfeller må komponenten fjernes fra bilen for å kunne lese OE-nummeret. Et eksempel på et OE-nummer finner du på bildet nedenfor.
Finner du ikke den mangelfulle komponenten på nettstedet vårt? Da er det fremdeles mulig å sende oss komponenten for å be om prisoverslag. Våre produktspesialister vil se sak for sak om omprodusering er mulig.
Hvis vi kan produsere komponenten på nytt, vil du motta et endelig tilbud fra en av våre spesialister. Hvis det viser seg at vi ikke kan produsere komponenten på nytt, vil vi bare belaste forskningskostnadene.
For å teste og produsere komponenten så godt som mulig, kan det hende at vi trenger ekstra komponenter i noen tilfeller. Dette kan være komponenter som bilnøkler eller startspor. Disse påkrevde elementene finner du på bestillingsskjemaet for omprodusering.
Kontakt vår kundeservice hvis du vil endre noe etter at du har lagt inn en bestilling.
Med omprodusering sparer du opptil 80% sammenlignet med de nye komponentene. Produksjonspriser er synlige på nettstedet etter at du har opprettet en konto og kundeservicen vår har godkjent den.
Trenger du hjelp med bestillingsskjemaet ditt? Kontakt vårt kundeserviceteam direkte. Vi er glade for å veilede deg når du lager et bestillingsskjema for omprodusering.
Når komponenten er produsert på nytt, vil kundeserviceteamet ditt kontakte deg for betaling, kortbetaling skjer vanligvis før du returnerer komponenten, alternativt kan du betale kontant i samlingen eller ordne en overføring av BACS.
Når komponenten ankommer hovedkontoret vårt, utføres en oppføringstest før komponenten blir produsert på nytt. Hvis et produkt ikke er mangelfullt, blir forskningskostnader belastet. Hvis dette er tilfelle, vil vi informere deg om dette. Det er en god sjanse for at problemet finnes andre steder i bilen.
Du må logge inn for å se alle fakturaer for ordrene dine. Klikk deretter på ‘Min konto’ og gå til fakturaer.
Hvis en komponent blir mangelfull i løpet av to års garantiperiode, kan komponenten tilbys på nytt. For å levere garantien, må du fylle ut et skjema for omproduserende bestilling, der du i kommentarene kan indikere at delen er skadet i løpet av garantiperioden.
Ja, vi tilbyr en standard to års garanti på alle våre omproduserte komponenter!
En konto kan opprettes ved å navigere til innlogging og velge å registrere. Det kreves en verifisert konto for å vise priser. En verifisert konto kan tilordnes til garasje selskaper som har et gyldig handelsnummer. Når en konto er behandlet og godkjent, kan du vise prisene og bestillingen.
Etter at du har logged inn kan du endre din fakturaadresse eller leveringsadresse via ‘min konto’.
Hvis kontoen din ikke er bekreftet ennå, kan det hende at du nylig har opprettet en konto. Etter at en ny konto har blitt opprettet, vil vi sjekke om det ikke er en falsk konto, og vi vil sjekke om det er en bedriftskonto i bilbransjen. Vi gjør bare forretninger med andre selskaper (B2B) i bilindustrien. Når vi har bekreftet dette, vil vi bekrefte kontoen din. Du trenger ikke å gjøre noe for dette.
Hvis du har glemt passordet ditt, kan du tilbakestille passordet ditt via glemt passordet. Skriv inn din e-postadresse, klikk på Bekreft, og du vil motta en bekreftelse på e-post for å angi et nytt passord.
Sensitive data eller personopplysninger sikres via nettstedet vårt. ACtronics vurderer omhyggelig håndtering av persondata av stor betydning. Personopplysninger blir derfor nøye behandlet og sikret av oss.
Hvis du endrer faktureringsinformasjonen, for eksempel e-postadressen for fakturering, kan du gjøre dette via 'min konto'. Hvis du vil endre kontoens e-postadresse, må du kontakte vårt kundeserviceteam. De kan slå sammen kontoer eller eventuelt endre e-postadressen din hvis ønskelig.
ACtronics fungerer bare med selskaper i bilindustrien. For å bekrefte dette, trenger vi ideelt sett et handelsnummer, hvis du ikke har dette så kan vårt kundeserviceteam være i stand til å manuelt verifisere kontoen din.
Gjennomsnittlig leveringstid for en komponent i ACtronics er en eller to virkedager fra ankomst. For å sikre at leveringstiden ikke går ut, ber vi deg sende alle komponentene i en godt pakket eske, som angitt i pakkeinstruksjonene våre. Det er også viktig å stille en korrekt diagnose av feilkodene for delen.
For en del som ikke er mangelfull, belastes bare kostnadene for testen.
Når brikken har kommet til logistikkavdelingen vår, gjennomgår komponenten en inngangstest. Her er komponenten omfattende testet for å identifisere problemet. Komponenten går deretter gjennom en tilpasset gjennomgangsprosess og vil bli gjennomgått. Så til slutt, under slutten av linjetesten, tester vi komponenten igjen for å bekrefte at den fungerer riktig. Hvis dette er tilfelle, returnerer logistikkavdelingen komponenten.
Du må logge inn for å se gjeldende status for anmeldelsen din. Klikk deretter på ‘Min konto’ og gå til bestilling / bestilling gjennomgang.