- Forside
- Instrumentpaneler
- MAN TGL / TGX / TGM Type 2
Kombiinstrumenter reparasjon MAN TGL / TGX / TGM Type 2
For å se priser, må du registere deg
Vanligste problemer
- Hastighetsmåleren ute av funksjon
- Belysning defekt
- Total funksjonsfeil
- Kontrollknappene fungerer ikke
Er ikke klagen din oppført? Vennligst kontakt vår kundeservice
Bestill fra lager og spar tid!
Enkelt og raskt: Bestill delen direkte fra lager. Det er pant på delen som du får tilbake så fort den defekte delen er mottatt og undersøkt av oss. Bestill før kl 1600 på arbeidsdager og du har delen innen kort tid hos deg.Hvordan vi jobber
Vi overhaler den delen du har sendt. Prisene er eksklusive fraktkostnader og mva. Våre priser er kun for verksteder og forhandlere og ikke for private.05343-0007
05453-0350
06311-0348
06432-0660
07423-0042
08402-0229
11063-0723
11095-0001
12013-5068
12122-1167
13063-0367
13165-0271
144350103
16475-0009
17105-0097
21361-0122
23R10
81.25807 7113
81.25807-7063
81.25807-7075
81.25807-7120
81.27202-6127
81.27202-6150
81.27202-6163
81.27202-6166
81.27202-6168
81.27202-6180
81.27202-6185
81.27202-6187
81.27202-6190
81.27202-6195
81.27202-6209
81.27202-6210
81.27202-6218
81.27202-6220
81.27202-6226
81.27202-6227
81.27202-6228
81.27202-6232
81.27202-6237
81.27202-6238
81.27202-6249
81.27202-6258
81.27202-6261
81.27202-6262
81.27202-6268
81.27202-6355
A2C53089022
1. Logg inn eller opprett en konto
ACTRONICS samarbeider utelukkende med bilfirmaer, merkeforhandlere og spesialister. Du trenger en ACTRONICS-konto for å legge inn en bestilling. Kundeservicen vår vil vurdere om kontoen din vil bli godkjent basert på informasjonen du oppgir.
2. Finn delen din og opprett en bestilling
Velg kjøretøyet ditt øverst på denne siden, og velg delenummeret du kan lese på delen. Klarer du ikke å lese OE-nummeret? Velg deretter alternativet «OE-nummeret er ikke i listen» på denne siden. Finner du ikke delen? Be deretter om et tilbud.
3. Skriv inn diagnostikkinformasjonen og bestillingsdetaljene dine.
Når du sender inn en revisjonsordre, ber vi om mer informasjon om diagnosen din, for eksempel observasjoner og/eller en feilkode. Dette vil hjelpe oss med å gjennomføre revisjonen. Etter dette velger du frakt- og betalingspreferanser og starter bestillingen.
4. Pakking og frakt
Sørg for at delen er forsvarlig pakket slik at den ikke blir skadet under transport. Har du valgt vår hentetjeneste? Vi sørger da for at delen blir hentet hos deg. Dette skjer ofte i løpet av få timer på virkedager (mellom kl. 08.00 og 18.00). Har du valgt å sende selv? Ta deretter pakken med til et pakkeutleveringssted i nærheten av deg. I begge tilfeller vil du motta instruksjoner fra kundeservicen vår.
5. Vi tester komponenten.
Vi tester og inspiserer delen din så snart den ankommer oss. Så starter vi revisjonen. Noen ganger viser testen vår noe annet enn den diagnostiske informasjonen. I så fall vil vi kontakte deg og dele våre funn og diagnose. Vi tar kun betalt for testing og ingen revisjonskostnader.
6. Vi reviderer delen.
Våre spesialister vil overhale delen din. Du vil motta oppdateringer slik at du alltid er oppdatert på statusen på oppgaven din. Når delen din består den siste testen vår, sender vi den til deg. Om nødvendig tilbyr vi ytterligere verkstedinstruksjoner og tips.
da
de
en
es
fr
it
nl
pt
sv
fi