For å se priser, må du registere deg
Opplever du problemer med BPGA-modulen? ACTRONICS overhaler og reparerer denne avanserte sikringsboksen, slik at funksjonsfeil, feilkoder og elektroniske problemer er en saga blott.
BPGA-modulen finnes hovedsakelig i franske kjøretøy fra Citroën, DS og Peugeot. BPGA står for «Boîtier de Protection et de Gestion d'Alimentation», som løst kan oversettes til beskyttelses- og strømstyringsmodul. Denne modulen beskytter batteriet og andre elektroniske systemer mot kortslutning og overbelastning. Faktisk er det en smart sikringsboks med energistyringsfunksjoner.I motsetning til en enkel sikringsboks inneholder BPGA en elektronisk kontrollmodul. Modulen er blant annet ansvarlig for:
Den vanligste feilkoden som indikerer en defekt BPGA er B1624. Denne feilkoden forekommer i forskjellige varianter:
Våre renoveringsspesialister kan løse disse feilkodene på en målrettet måte.
En feil i BPGA-modulen kan manifestere seg på forskjellige måter:
En elektronisk feilmelding kan vises på dashbordet, eller motorstyringslampen kan tennes.
BPGA-modulen er plassert i motorrommet, vanligvis i nærheten av batteriet.
Har du en bil på verkstedet med en defekt BPGA-modul? Bare start en overhalingsforespørsel via nettstedet vårt. Takket være vår overhalingsmetode er den både kostnadseffektiv og bærekraftig. Du vil derfor dra nytte av følgende fordeler:
Bilfirmaer kan raskt og enkelt sende inn en renoveringsordre via nettstedet vårt. Logg inn eller opprett en konto og send inn forespørselen umiddelbart. Takket være vår raske service vil den reviderte delen være tilbake i verkstedet ditt på kort tid.
Har du noen spørsmål? Ta gjerne kontakt med oss. Våre produktspesialister hjelper deg gjerne!
9667108680
9675349880
9675350180
9675350280
9675350380
BPGA-JL01
BPGA-JL03
BPGA-JL04
BPGA-JL06-00
JL05-00
ACTRONICS samarbeider utelukkende med bilfirmaer, merkeforhandlere og spesialister. Du trenger en ACTRONICS-konto for å legge inn en bestilling. Kundeservicen vår vil vurdere om kontoen din vil bli godkjent basert på informasjonen du oppgir.
Velg kjøretøyet ditt øverst på denne siden, og velg delenummeret du kan lese på delen. Klarer du ikke å lese OE-nummeret? Velg deretter alternativet «OE-nummeret er ikke i listen» på denne siden. Finner du ikke delen? Be deretter om et tilbud.
Når du sender inn en revisjonsordre, ber vi om mer informasjon om diagnosen din, for eksempel observasjoner og/eller en feilkode. Dette vil hjelpe oss med å gjennomføre revisjonen. Etter dette velger du frakt- og betalingspreferanser og starter bestillingen.
Sørg for at delen er forsvarlig pakket slik at den ikke blir skadet under transport. Har du valgt vår hentetjeneste? Vi sørger da for at delen blir hentet hos deg. Dette skjer ofte i løpet av få timer på virkedager (mellom kl. 08.00 og 18.00). Har du valgt å sende selv? Ta deretter pakken med til et pakkeutleveringssted i nærheten av deg. I begge tilfeller vil du motta instruksjoner fra kundeservicen vår.
Vi tester og inspiserer delen din så snart den ankommer oss. Så starter vi revisjonen. Noen ganger viser testen vår noe annet enn den diagnostiske informasjonen. I så fall vil vi kontakte deg og dele våre funn og diagnose. Vi tar kun betalt for testing og ingen revisjonskostnader.
Våre spesialister vil overhale delen din. Du vil motta oppdateringer slik at du alltid er oppdatert på statusen på oppgaven din. Når delen din består den siste testen vår, sender vi den til deg. Om nødvendig tilbyr vi ytterligere verkstedinstruksjoner og tips.
© 2025 ACTRONICS AS. All Rights Reserved.