- Forside
- Instrumentpaneler
- Mercedes Benz S-Class W221 2005-2013
Kombiinstrumenter reparasjon Mercedes Benz S-Class W221 2005-2013
For å se priser, må du registere deg
Vanligste problemer
- Belysning defekt
- Belysning flimrer
- Feilfunksjon-Display
- Høyttaler defekt.
Er ikke klagen din oppført? Vennligst kontakt vår kundeservice
Bestill fra lager og spar tid!
Enkelt og raskt: Bestill delen direkte fra lager. Det er pant på delen som du får tilbake så fort den defekte delen er mottatt og undersøkt av oss. Bestill før kl 1600 på arbeidsdager og du har delen innen kort tid hos deg.Hvordan vi jobber
Vi overhaler den delen du har sendt. Prisene er eksklusive fraktkostnader og mva. Våre priser er kun for verksteder og forhandlere og ikke for private.0 263 650 030
0 263 650 040
0 263 650 078
0 263 650 079
0 263 650 082
0 263 650 085
0 263 650 129
0 263 650 200
0 263 650 204
0 263 650 216
0 263 650 228
0 263 650 229
0 263 650 254
0 263 650 258
0 263 650 289
0263650284
1036905326
A 211 540 05 48
A 221 540 00 11
A 221 540 05 48
A 221 540 06 48
A 221 540 18 48
A 221 540 22 48
A 221 540 25 48
A 221 540 33 47
A 221 540 39 11
A 221 540 41 47
A 221 540 54 48
A 221 540 64 47
A 221 540 65 47
A 221 540 67 47
A 221 540 74 48
A 221 540 75 48
A 221 540 99 47
A 221 900 09 04
A 221 900 14 04
A 221 900 93 01
A 221 900 97 01
A 221 900 98 01
A2219017800
1. Logg inn eller opprett en konto
ACTRONICS samarbeider utelukkende med bilfirmaer, merkeforhandlere og spesialister. Du trenger en ACTRONICS-konto for å legge inn en bestilling. Kundeservicen vår vil vurdere om kontoen din vil bli godkjent basert på informasjonen du oppgir.
2. Finn delen din og opprett en bestilling
Velg kjøretøyet ditt øverst på denne siden, og velg delenummeret du kan lese på delen. Klarer du ikke å lese OE-nummeret? Velg deretter alternativet «OE-nummeret er ikke i listen» på denne siden. Finner du ikke delen? Be deretter om et tilbud.
3. Skriv inn diagnostikkinformasjonen og bestillingsdetaljene dine.
Når du sender inn en revisjonsordre, ber vi om mer informasjon om diagnosen din, for eksempel observasjoner og/eller en feilkode. Dette vil hjelpe oss med å gjennomføre revisjonen. Etter dette velger du frakt- og betalingspreferanser og starter bestillingen.
4. Pakking og frakt
Sørg for at delen er forsvarlig pakket slik at den ikke blir skadet under transport. Har du valgt vår hentetjeneste? Vi sørger da for at delen blir hentet hos deg. Dette skjer ofte i løpet av få timer på virkedager (mellom kl. 08.00 og 18.00). Har du valgt å sende selv? Ta deretter pakken med til et pakkeutleveringssted i nærheten av deg. I begge tilfeller vil du motta instruksjoner fra kundeservicen vår.
5. Vi tester komponenten.
Vi tester og inspiserer delen din så snart den ankommer oss. Så starter vi revisjonen. Noen ganger viser testen vår noe annet enn den diagnostiske informasjonen. I så fall vil vi kontakte deg og dele våre funn og diagnose. Vi tar kun betalt for testing og ingen revisjonskostnader.
6. Vi reviderer delen.
Våre spesialister vil overhale delen din. Du vil motta oppdateringer slik at du alltid er oppdatert på statusen på oppgaven din. Når delen din består den siste testen vår, sender vi den til deg. Om nødvendig tilbyr vi ytterligere verkstedinstruksjoner og tips.
da
de
en
es
fr
it
nl
pt
sv
fi